Kad es saņemšu savu pasūtījumu? Mūsu piegādes laiks ir aprēķināts, pamatojoties uz jūsu piegādes adresi. Speciālie pasūtījumi, produkti, kuru nav noliktavā, un preces, kas ir atpakaļ pasūtītas, var pagarināt piegādes laiku. (Tas īpaši attiecas uz rezerves daļām un piegādātājiem, kas atrodas ārpus Dānijas.)
Jūs saņemsiet e-pastu, kad jūsu sūtījums atstās mūsu noliktavu. Šajā vēstulē būs norādīts sūtījuma izsekošanas numurs, kuru varat izmantot, lai izsekotu savu sūtījumu tiešsaistē.
Ja paredzamais piegādes termiņš ir pagājis un jūs joprojām neesat saņēmis savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 66 155 208vai info@lampemesteren.lv. Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.
Any other questions about shipping and delivery?
Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni info@lampemesteren.lv vai +371 66 155 208 - mēs labprāt palīdzēsim.